چهارشنبه ۰۵ اردیبهشت ۰۳

همه چيز در مورد بليچينگ دندان

۸ بازديد

بليچينگ دندان محصولي بسيار قوي براي سفيد كردن دندان است. اين محصول حاوي پراكسيد هيدروژن يا پراكسيد كرباميد است كه براي سفيد كردن دندان‌ها كاربرد دارند. بليچينگ عملكردي شبيه وايتكس دارد و همه جرم‌ها و زردي دندان را در خود حل مي‌كند و از بين مي‌برد. شايد از خود بپرسيد كه عمل جرمگيري دندان هم همين كار را مي‌كند پس چرا بين بليچينگ و جرمگيري دندان، اين‌قدر تفاوت قيمت است؟ فرق اساسي بليچينگ اين است كه اين ماده قدرت نفوذ به ميناي دندان را هم دارد و مي‌تواند ريشه دندان شما را جرمگيري كرده و لكه‌هاي نفوذ كرده به اين قسمت را هم از بين ببرد. تا دندان‌هايي هم از دورن و هم از بيرون سفيد شده داشته باشيد.

فوايد بليچينگ دندان

بليچينگ دندان يك محلول سفيد كننده بسيار قوي است كه عوارض آن تنها در عرض يك ساعت قابل مشاهده است. شايد بهترين فايده بليچينگ را دوام و اثر بسيار چشمگير آن نام برد. نتايج بدست آمده از اين روش بسيار بهتر از روش‌هاي دگير سفيد كردن دندان‌ها است. بليچينگ از يك محلول شيميايي بسيار قوي استفاده مي‌كند و حتي دندان‌هاي كاملا زرد و جرم گرفته را هم مي‌توان با استفاده از اين روش به راحتي درمان كرد و نتايج كاملا قابل قبولي رسيد.

بيشتر بخوانيد :

معايب و عوارض بليچينگ دندان

اگر بليچينگ دندان تحت نظارت مستقيم دندانپزشك  انجام شود، به خودي خود هيچگونه آسيبي به دندان‌ها وارد نمي‌كند و فقط باعث سفيد شدن دندان‌ها مي‌شود. البته بليچينگ مي‌توند باعث ايجاد حساسيت در دندان‌ها بشود. كه اين موضوع به راحتي و با استفاده از خميردندان‌هاي ضد حساسيت از بين مي‌رود. پزشكان اعتقاد دارند كه انجام اين روش به صورت متداول باعث مي‌شود تا روند پوسيدگي دندان سرعت بگيرد. به همين دليل توصيه مي‌شود كه اين روش به صورت متداول و در بازه‌هاي زماني مشخص انجام نشود.

ماندگاري بليچينگ دندان

ماندگاري بليچينگ دندان بستگي زيادي به مراقبت‌هايي دارد كه شما پس از انجام اين روش از دندان‌هاي خود خواهيد داشت. هنگام استفاده از اين روش به اين دو نكته توجه كنيد. يكي اينكه كه فرآيند بليچينگ، يك درمان دائمي نيست و در صورت مراقبت نكردن از دندان‌ها، رنگ آن‌ها مي‌تواند تغيير كند. و ديگري اينكه نتيجه درمان و سفيدي دندان‌ها قابل پيشبيني نيست. ميزان موفقيت اين روش به ميزان لك‌ها و جرم‌هاي دندان‌هاي شما و همينطور تجربه و توانمندي دندانپزشك بستگي دارد. شما مي‌توانيد با ترميم و جرمگيري و بروساژ دندان‌هاي خود قبل از انجام اين روش، به رسيدن به نتيجه ايده آل كمك بسياري كنيد.

منابع :

http://www.orthodr.ir/

http://www.orthoinfo.ir/

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.