چهارشنبه ۰۵ اردیبهشت ۰۳

درمان هاي ريزش مو

۱۴۶ بازديد

 براي اينكه زيبا بمانيد روش هاي مختلفي وجود دارد كه مي توانيد از آن ها استفاده كنيد.برخي از اين روش ها در كلينيك ها عرضه مي شوند و از برخي نيز مي توانيد در خانه بهره بگيريد.ريزش مو هم مشكلي است كه مي توانيد با استفاده از اين روش ها به درمان آن بپردازيد. درمان هاي ريزش مو هر كدام فوايد و معايب خود را دارند به همين دليل با توجه به انتظاراتي كه از نتايج آن داريد مي توانيد از روش هاي مختلفي استفاده كنيد. دانستن علت ريزش مو ناگهاني و ريزش موهاي تدريجي ميتواند كمك شاياني را به درمان ريزش مو كند.

درمان هاي گياهي

درمان هاي گياهي يكي از بهترين روش ها از ميان درمان هاي ريزش مو به حساب مي آيند.با توجه به اين كه اين روش ها هيچ عارضه اي را به دنبال ندارند همه ي افراد ميتوانند در منزل آن ها را به كار گيرند بدون اين كه زمان و هزينه ي زيادي را صرف كنند.اما بايد توجه داشته باشيد كه براي رسيدن به نتيجه ي مناسب بايد مدت زمان زيادي را صبر كنيد.

رژيم غذايي

استفاده از رژيم غذايي مناسب يكي از بهترين راهكارها براي داشتن موهايي پرپشت و خوش حالت است به همين دليل براي اين كه زيباتر به نظر برسيد بايد آن را رعايت كنيد. رژيم غذايي مناسب رژيمي است كه در آن ويتامين هاي كافي و املاح معدني مورد نياز بدن وجود داشته باشد.رژيم غذايي مورد نياز بدن بايد شامل درصد مناسبي از پروتئين ها باشد و چربي ها در آن جايي نداشته باشند.

دارو هاي موثر در رفع ريزش مو

قرص هاي ريزش مو و داروهاي مختلف يكي از درمان هاي ريزش مو هستند كه ميتوانند در بسياري از موارد فوايد قابل توجهي را داشته باشد فقط بايد توجه داشته باشيد كه استفاده ي خودسرانه از اين داروها علاوه بر اين كه فايده اي ندارد مي تواند عوارض قابل توجهي را هم به دنبال داشته باشد براي همين براي اين كه به نتيجه برسيد بايد به دستور متخصصان زيبايي از اين داروها استفاده كنيد.

كاشت مو و ترميم مو براي چه كساني تجويز مي شود؟

كاشت و پيوند مو بيشتر براي درمان ريزش مو ارثي به كار گرفته ميشود.كاشت مو يكي از بهترين روش ها در درمان ريزش مو ارثي به شمار ميرود و ميتواند نتايج قابل توجهي را به دنبال داشته باشد.افرادي كه از اين روش استفاده ميكنند بعد از گذشت چند ماه به نتيجه ي دلخواه دست پيدا مي كنند.اما از روش ترميم مو ميتوان براي همه ي افراد بهره گرفت. از اين روش حتي براي درمان ريزش مو شيمي درماني و درمان ريزش مو آلوپسي نيز بهره گرفته مي شود.

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.