چهارشنبه ۰۵ اردیبهشت ۰۳

آموزش مرحله به مرحله شستن كلاه گيس

۱۳۷ بازديد

نحوه شستن كلاه گيس

كلاه گيس را از بالا به پايين شانه بزنيد

قبل از شستن كلاه گيس طبيعي يا مصنوعي حتما بايد آن را به آرامي شانه كنيد. زماني كه ميخواهيد آن را درون آب بگذاريد، به هيچ عنوان نبايد به هم ريخته، ژوليده يا به هم تنيده باشد. يك برس مخصوص برداريد و از بالا به پايين موها را شانه كنيد.

پر كردن سينك ظرفشويي از آب و ريختن شامپو

· سينك ظرفشويي خود را با آب سرد پر كنيد، سپس اندازه يك يا دو سر شامپو، به داخل آن شامپو بريزيد.

· به اين نكته توجه كنيد كه متناسب با نوع موها شامپو را انتخاب كنيد. براي مثال اگركلاه گيس زنانه با موهاي فري داريد براي شستن كلاه گيس فر خود از شامپو مخصوص موي فر استفاده كنيد. اگر كلاه گيس طبيعي را رنگ كرده ايد از شامپوي مخصوصا موهاي رنگ شده استفاده كنيد و ….

· حين شستن كلاه گيس مصنوعي يا طبيعي نبايد مستقيما شامپو را به موها زد بلكه بايد به آب، شامپو اضافه كرد و بعد از حل شدنش به آن كلاه گيس را اضافه كرد.

از شامپوهاي ۲ در ۱ كه حاوي نرم كننده هستند استفاده نكنيد. در عوض نرم كننده را بعد از شامپو به موهايتان اضافه كنيد.

كلاه گيس را برعكس كنيد و در آب قرار دهيد

با كمك دو دست خود قسمت داخل كلاه را برگردانيد، موها را به سمت آب ببريد. سپس كمي به آن فشار دهيد تا خيس شود. براي اينكه شامپو به همه بخش هاي آن وارد شود، تنها كافي است يك بار آن را كاملا در آب بچرخانيد.

5دقيقه به آن دست نزنيد

كلاه گيس طبيعي را به مدت ۵ دقيقه زير آب در سينك غوطه ور كنيد. تمام موها بايد كاملا زير آب باشند. اما به هيچ عنوان به آن دست نزنيد زيرا رشته موها ميتوانند به هم تنيده و در هم گير كنند.

شستشوي كلاه گيس با آب سرد

موها اكنون با شامپو كاملا تميز شده اند و بايد زير آب سرد قرار بگيرند. شير آب سرد را باز كنيد و تا زماني كه روي موها كف وجود بگذاريد كلاه گيس زير آب باشد. بعد از اينكه كف تمام شد آب را ببنديد.

به كلاه گيس نرم كننده بزنيد

براي اينكه موها نرم شوند از يك نرم كننده با كيفيت و حتي الامكان مخصوص كلاه گيس استفاده كنيد. منتهي سعي كنيد نرم كننده فقط روي موها ريخته شود نه كلاه و پارچه نگهدارنده. بلافاصله بعد از ريختن نرم كننده با دست موها را ماساژ دهيد.

۲ دقيقه صبر كنيد

شما بايد صبر كنيد تا نرم كننده حداقل ۲ دقيقه روي موهاي كلاه گيس طبيعي باقي بماند تا كاملا موها را نرم و لطيف كند. بعد از اينكه مواد نرم كننده كاملا در رشته موها نفوذ كرد ميتوانيد آن ها را آب كشيده و بشوييد. دقت كنيد كه باز هم با آب سرد اقدام به شستن كلاه گيس كنيد.

براي كسب اطلاعات بيشتر در مورد خريد كلاه گيس و نگهداري آن مي توانيد به kolahgiss.ir مراجعه كنيد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.