چهارشنبه ۰۵ اردیبهشت ۰۳

آموزش حالت دادن و نگهداري از كلاه گيس

۱۴۴ بازديد

كلاه گيس هايي با موهاي طبيعي بسيار گران هستند اما در مقايسه با كلاه گيس هاي مصنوعي از مقاومت بيشتري در انجام اقدامات زيبايي مانند صاف كردن ، فر كردن، رنگ كردن و ... برخوردارند.

با استفاده از يك شانه مناسب و متناسب با نوع الياف آن ، الياف را از نوك شانه كرده و به تدريج به سمت ريشه هاي آن برويد و در صورت نياز براي شانه كردن آن ، از محصولي به منظور برطرف كردن گره هاي آن استفاده كنيد .

برخي كلاه گيس ها داراي الياف طبيعي فر هستند و برخي ديگر داراي فرهاي مصنوعي هستند كه هنگام شستشو، باز مي شوند . براي فر كردن مجدد الياف كلاه گيس زنانه از دستگاه هاي مخصوص فر كردن مو استفاده كنيد و به ياد داشته باشيد كه نبايد از درجه حرارت بالا برا فر كردن موها استفاده كنيد .

در صورتي كه تمايلي به استفاده از كلاه گيس نداريد ، آن را بر روي پايه مخصوص خود قرار دهيد و آن را از هرگونه گرد و غبار دور نگه داريد .

اگر هر روز از كلاه گيس خود استفاده مي كنيد ، هر 2 الي 4 هفته يك بار آن را شستشو دهيد و اگر به ندرت از آن استفاده مي كنيد، شستشوي آن به صورت ماهانه كافي است .

اگر هميشه از كلاه گيس استفاده مي كنيد ، از مراقبت از موهاي خود غافل نشويد . تميز نگه داشتن موها و پوست سر از اهميت بالايي برخوردار بوده و نقش اساسي در تميز ماندن طولاني مدت كلاه گيس خواهد داشت. اگر داراي موهاي خشك هستيد ، آن را مرطوب نگه داريد كه اين كار بر روي كلاه گيس تاثيري نمي گذارد اما موهاي شما را سالم نگه خواهد داشت .

براي كسب اطلاعات بيشتر در مورد خريد كلاه گيس و نگهداري آن ميتوانيد به سايت kolahgiss.ir مراجعه كنيد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.