چهارشنبه ۰۵ اردیبهشت ۰۳

آموزش دقيق طرزخشك كردن كلاه گيس

۹۹ بازديد

كلاه گيس هايي با موهاي طبيعي بسيار گران هستند اما در مقايسه با كلاه گيس هاي مصنوعي از مقاومت بيشتري در انجام اقدامات زيبايي مانند صاف كردن ، فر كردن، رنگ كردن و ... برخوردارند

كلاه گيس را بر روي سينك نگه داشته و الياف آن را به آرامي درون مشت خود فشار دهيد. از اعمال كردن فشار بيش از حد بر روي الياف خودداري كنيد ، در غير اينصورت ممكن است باعث حالت گرفتن و يا شكسته شدن آن ها شود . از شانه كردن الياف كلاه گيس در زماني كه هنوز مرطوب است خودداري كنيد، اين امر باعث صدمه ديدن و ريزش الياف آن خواهد شد .

اگر يك كلاه گيس زنانه با موي بلند داريد را بر روي يك حوله بزرگ قرار دهيد و همانطور كه بر روي آن قرار دارد، حوله را رول كنيد . در هنگام قرار دادن كلاه گيس بر روي حوله، الياف را مرتب كنيد تا بعد از رول كردن حوله ، تغيير شكل و حالت پيدا نكند .

با استفاده از اسپري هاي حالت دهنده، به الياف كلاه گيس حالت بدهيد. به خاطر داشته باشيد كه در هنگام استفاده از اينگونه اسپري ها، آن در فاصله 25 تا 30 سانتي متري از كلاه گيس قرار دهيد . در صورتي كه الياف كلاه گيس مورد نظر، فرفري است، از اسپري موس براي حالت دادن به آن استفاده كنيد .

كلاه گيس را بر روي پايه مخصوص آن قرار داده و در مقابل نور خورشيد قرار دهيد تا الياف آن به خوبي خشك شوند و تا زماني كه كاملا خشك نشده آن را شانه نكشيد . اگر كلاه گيستان داراي الياف فرفري است، با دستان خود به آن حالت دهيد .

در صورتي كه براي خشك كردن الياف كلاه گيس عجله داريد ، آن را بر روي سر خود قرار داده و با استفاده از باد ملايم سشوار آن را خشك كنيد .

 

( براي كسب اطلاعات بيشتر در مورد خريد كلاه گيس و يا نگهداري آن مي توانيد به سايت kolahgiss.irمراجعه كنيد.)

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.