جمعه ۰۷ اردیبهشت ۰۳

مهم‌ترين اصول استفاده از دستبند

۹ بازديد

۱. به اندازه مچ دستتان توجه كنيد

فكرش را بكنيد كه يك دستبند طلا خريداري كرده‌ و پول زيادي هم بابت آن پرداخت كرده‌ايد، اما دستبندتان زيادي گشاد يا تنگ است. به شكلي كه مدام بايد حواستان را جمع كنيد از دستتان خارج نشود يا به علت تنگي زياد، مچ دستتان را اذيت نكند. به نظرم اشتباه‌ترين انتخاب براي ست كردن دستبند، زيادي تنگ يا گشاد بودن آن است. زيرا زيبايي دستبند به خوبي در آن ديده نمي‌شود. در عين حال وقتي دستبندي كه مي‌خريد بيش از اندازه براي دست شما بزرگ‌ است، بر روي حركات و استايل شما تاثير منفي مي‌گذارد. چون مدام بايد با دست ديگر خود دستبند را جا‌به‌جا كنيد و آنرا به جاي اصلي خود برگردانيد. به همين دليل مانع از اين خواهد شد كه براي مثال هنگام راه رفتن بتوانيد دست خودرا در جيب شلوارتان بذاريد و يا هنگامي كه كوله‌پشتي‌تان را بر روي يك شانه انداخته ايد بند كوله‌تان را با دست بگيريد.

۲. سبك دستبند خود را مشخص كنيد

من فكر مي‌كنم مهم‌ترين چيزي كه براي ست كردن دستبند براي هر فردي مهم و ضروري تلقي مي‌شود، انتخاب سبك دستبند است. زماني كه دقيقا مي‌دانيد كه چه نوع سبك دستبندي مي‌خواهيد، انتخاب براي شما راحت‌تر‌ مي‌شود. به همين دليل اين نكته بسيار قابل توجه است.

بيشتر بخواندي :

۳. هنر ست كردن اكسسوري را ياد بگيريد

ست كردن اكسسوري‌ها آنقدر مهم است كه هر وقت به يك مهماني دعوت مي‌شوم، ساعت‌ها براي آن وقت مي‌گذارم. ياد گرفتن هنر ست كردن اكسسوري هم ظاهر بسيار شيكي را به شما مي‌بخشد و هم كمك مي‌كند كه انتخاب درستي براي زيورآلات خود داشته باشيد. اگر دوست داريد همراه با دستبند خود، ساعت به دست كنيد، پيشنهاد من اين است كه اصول زير را براي آن رعايت كنيد:

براي ساعت‌هايي با بندهاي فلزي نقره‌اي، دستبند ساده طلاي سفيد يا پلاتين را انتخاب كنيد. اين تركيب آنقدر زيباست كه به عنوان تركيب مورد علاقه خودم نام‌گذاري كردم.

ساعت‌هاي چرمي مردانه تيره‌رنگ، با دستبندهاي چرمي با پلاك طلا يا دستبندهاي كارتيه پهن طلايي مي‌توان ست كرد.

يادتان باشد كه ساعت خود را روي دست غالبتان ببنديد و دستبند را در دست ديگرتان بيندازيد. منظورم از دست غالب دستي است كه اكثر كارهايتان را با آن انجام مي‌دهيد. به زبان ساده اگر راست دست هستيد، ساعت را به دست راست و اگر چپ دست هستيد آن را به دست چپ ببنديد.

منبع : https://www.azadi.gold/

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.