چهارشنبه ۰۵ اردیبهشت ۰۳

انواع زنجير طلاي مردانه:

۱۳ بازديد

۱. زنجير كابلي

سبك زنجير كابلي، كلاسيك و بسيار ساده است. اين نوع زنجير از بيضي‌هاي توي هم رفته درست شده است و ظاهري شيك و جذاب دارد. زنجير كابلي از نوع زنجيرهاي ظريف به شمار مي‌رود و هم براي زنان و هم براي مردان مناسب است.

۲. زنجير مارينر يا ملواني

نوع ديگري از زنجير طلا وجود دارد كه آن را با نام مارينر يا ملواني مي‌شناسند. ظاهر اين گردنبند شبيه به حلقه‌هاي بيضي شكلي است كه در هم قفل شده‌اند. ميان بيضي‌ها يك تكه صاف و عمودي از طلا قرار گرفته كه آن را شبيه به لنگر مي‌كند. ضخامت اين سبك زنجير كمي بيشتر است. بنابراين از جمله گردنبندهاي پهن شناخته مي‌شود كه طرفداران بيشتري در ميان آقايان دارد.

۳. زنجير كوبايي سنتي

از ديگر گردنبندهاي طلا مردانه مي‌توان به زنجير كوبايي سنتي اشاره كرد. اين طرح سنگين، پهن و به شكل بافت ساده است.

بيشتر بخوانيد : راهنماي تعيين سايز انگشتر

۴. زنحير توپي

اين سبك از زنجير هم از گوي‌هاي كوچك و بزرگ و مهره‌هاي كروي شكل تشكيل شده است. هر گوي به وسيله رشته باريكي از طلا به ديگري متصل شده است.

۵. زنجير كارتير

محبوب‌ترين زنجير خصوصا در ميان آقايان، زنجيرهاي طرح كارتير هستند. پهناي مناسب اين نوع زنجير باعث مي‌شود كه به زيبايي روي بدن قرار بگيرد. كارتير پهناي نسبتا زيادي دارد و از انواع طلاهاي سنگين است. البته اين نوع زنجير در ميان بانوان هم طرفداران زيادي دارد.

بيشتر بخوانيد : راهنماي خريد اينترنتي طلا

گردنبند طلا مردانه مي‌تواند يك اكسسوري جذاب براي شما باشد كه ظاهرتان را به يك ظاهر لوكس و زيبا تبديل ‌كند. براي انتخاب گردنبند طلا براي آقايان بايد به نكاتي كه گفته شد با دقت توجه كنيد. انواع گردنبند را متناسب با تيپ، لباس، علاقه‌مندي و جثه خود تهيه كنيد تا بهترين خريد را داشته باشيد.

منبع : طلافروشي آنلاين آزادي

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.