چهارشنبه ۰۵ اردیبهشت ۰۳

راز زيبايي مو در زمان بارداري

۱۰ بازديد

در ادامه اين مقاله با دوره هاي اموزش آرايگشري الماس نشان همراه باشيد تا شما را در اين باره راهنمايي كنيم.

مدل‌ مو خيلي كوتاه در اين دوره ممنوع:

در دوران بارداري به دليل تغيير حالت‌ صورت  گرد و پر‌تر از اندازه‌ معمولي به نظر مي‌آيند.پس از چتري كردن موها بپرهيزيد، براي خانم بارداري كه صورت خودش به اندازه كافي ورم دارد، اصلا مناسب نيست اما چتري صورت را گرد و در نتيجه پر‌تر نشان مي‌دهد. بلندي مو بايد حداقل تا روي شانه باشد.

به طور كلي مدل مو خيلي كوتاه براي خانم‌هاي باردار توصيه نمي‌شود. بهتر است بلندي مو‌هاي‌تان را تا روي شانه در نظر بگيريد. بخشي از مو‌ها را از دو طرف گوش همراه با موهاي قسمت جلو به سمت بالا ببريد و طوري كه روي سرتان كمي پف داشته باشد آن را با استفاده از يك كليپس يا حتي كش مهار كنيد. كشيدن مو‌ها از بالا كمك مي‌كند چهره شما كشيده‌تر به نظر بيايد.ريختن مو روي شانه ها به كوچك تر بدون صورت كمك ميكند.

رنگ مو در دوران بارداري

بعضي از پزشكان مي‌گويند مصرف رنگ ‌مو در دوران بارداري مي‌تواند براي جنين مشكلي ايجاد كند. اما احتياط شرط عقل است،. مثلا اينكه به جاي ايجاد تغيير با استفاده از رنگ، با كوتاه كردن مو‌ها و البته انتخاب مدل‌هايي كه با چهره‌تان همخواني بيشتري دارد اين تغيير را ايجاد كنيد.

بيشتر بخوانيد :

حالت دادن مو براي لاغرشدن صورت در زمان بارداري

۱براي اينكه مدل صورت كشيده بنظر بيايد، بايد مو‌هايتان را از دو طرف گوش به سمت  عقب محكم بكشيد و ثابت كنيد. قسمت جلوي موي‌تان را هم از سمت پيشاني رو به بالا حالت دهيد. اگر پيشاني بلندي داريد موي جلوي سرتان را به يك سمت حالت دهيد و اگر پيشاني‌تان كوتاه است مو‌هاي‌تان را روبه بالا جمع كنيد.

۲ –  مو‌هاي‌تان را خرد نكنيد چهره شما را درشت نشان مي‌دهد.مدل‌هايي كه روي سر صاف و تخت قرار مي‌گيرند، مي‌تواند گزينه مناسبي براي خانم‌هاي باردار باشد. به طور كلي صاف كردن مو‌ها يكي از گزينه‌هايي است كه مي‌توانيد روي آن حساب كنيد البته بهتر است خيلي سراغ فرق وسط نرويد، چون فرق وسط چهره شما را پهن‌تر مي‌كند.

 اما موهاي صاف با فرق كج يكي از گزينه‌هاي ساده‌ و در عين حال شيكي است كه مي‌توانيد روي آن حساب كنيد. در اين حالت بهتر است از آرايشگرتان بخواهيد تا پايين مو‌هاي‌تان را كاملا صاف و يك دست كوتاه كند. البته يك مدل هم كوتاه كردن پايين مو‌ها به صورت نوك تيز است.كه باز انتخاب مدل مو سليقه اي مي باشد.

۳ – براي تغيير بيشتر اصرار داريد؟ مي‌توانيد از هايلايت هم استفاده كنيد. از آنجا كه در اين روش  خطر تماس مواد شيميايي با كف سر كم است نسبت به رنگ روش مطمئن‌تري است براي بنظر آمدن  صورت‌ كشيده و لاغر‌، بهتر است هايلايت سوزني را انتخاب كنيد.

ما از طرف الماس نشان "بهترين آرايشگاه عروس " زيبايي دو چندان را براي شما آرزومنديم.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.