چهارشنبه ۰۵ اردیبهشت ۰۳

آيا پس از جراحي لاغري امكان انجام سفر هوايي وجود دارد؟

۱۵۰ بازديد
آيا پس از جراحي لاغري قصد سفر داريد؟ و يا شغل شما ايجاب مي كند كه مدام در سفر باشيد؟ آيا از شهر يا كشوري ديگر براي جراحي لاغري به تهران سفر كرده ايد و پس از جراحي قصد بازگشت داريد؟ آيا درباره سفرتان نگران و مردد هستيد؟ اين مقاله مي تواند پاسخ تمام سوال هايتان درمورد مسافرت بعد از جراحي لاغري باشد.

 

مسافرت پس از جراحي لاغري

مسافرت پس از جراحي لاغري امري مهم است كه بسياري به آن اظهار بي توجهي مي كنند. به طور كلي پزشكان توصيه مي كنند كه حتي الامكان از مسافرت هاي غيرضروري بپرهيزيد

پس از جراحي لاغري، از رانندگي خودداري كنيد زيرا ممكن است اثر داروهاي بيهوشي هنوز در بدن باقي باشند.

اما سفر هوايي پس از جراحي لاغري هيچ محدوديتي نداشته و افرادي كه از شهر يا كشور هاي ديگر به تهران مي آيند، مي توانند همان روز جراحي و پس از بهبود نسبي، با هواپيما به منزل بازگردند.

سفر به ايران براي جراحي لاغري

اسليو معده , باي پس , ساسي باي پس و ساير جراحي هاي لاغري در تمام دنيا انجام مي شوند ولي افراد به دلايل مختلفي براي انجام آن به كشور ايران سفر مي كنند. يكي از اين دلايل پايين بودن هزينه عمل جراحي لاغري در ايران نسبت به كشور هاي خارجي است. جراحي لاغري در كشور ايران با كيفيت و دقت بالايي انجام مي شود و نرخ آن از ۱۸ تا ۲۴ ميليون متغير است. به دليل تفاوت در ارزش ارز، اين قيمت براي مسافران خارجي بسيار مقرون به صرفه خواهد بود.

دوره نقاهت جراحي لاغري

از آنجايي كه جراحي لاغري به روش لاپارسكوپي كه جديد ترين روش جراحي لاغري است، انجام مي شود؛ دوره نقاهت آن بسيار كوتاه و جاي بخيه حاصل از جراحي لاغري بسيار جزئي مي باشد. در واقع ۲ تا ۳ روز پس از جراحي بيمار در بيمارستان بستري مي شود تا وضعيت او به طور كامل كنترل شود. پس از مرخص شدن از بيمارستان، بيمار بايد چند روزي هم در منزل استراحت كند تا بهبودي نسبي خود را به دست آورد.

اولين مراجعه به پزشك، يك هفته پس از جراحي لاغري خواهد بود. بيمار وضعيت و مشكلات خود را براي پزشك شرح مي دهد تا در صورت لزوم پزشك دستورالعمل هاي جديدي به وي بدهد.

دو هفته پس از جراحي لاغري، بيمار مي توانند به حالت سابق بازگردد و فعاليت هاي روزمره خود را از سر بگيرد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.